Posts

Showing posts from July, 2017

ber Kaf Ha Waw Ya Nun

Banyak fasa yang akan kita lalui dalam hidup ini & salah satunya adalah fasa perkahwinan
semua orang dalam dunia ini nak berkahwin, aku rasa tak ada manusia sama ada lelaki atau perempuan dalam dunia ni tak nak kahwin. Heheheheh macam aku sekarang usia dah bertambah, kalau dulu masa sekolah risau nak habiskan SPM, bila dah habis SPM risau nak masuk universiti, bila dah masuk Universiti dah habis belajar risau pulak nak cari kerja, bila dah bekerja ada kerjaya risau pulak bila la nak kahwin 😁😁😁 sepanjang hidup ini asyik risau je 😆😆😆

Bila dapat jemputan dari kawan baik, kawan-kawan sekolah, kawan-kawan universiti, rasa seronok nya ramai kawan aku yang dah bina masjid, bila pergi majlis ramai yang bertanya bila nak kahwin, dah ada boyfriend hehehe tak masuk lagi jemputan sepupu sepapat, anak-anak buah, kau rasa macam asal la jodoh aku tak singgah-singgah lagi, kadang-kadang tu memang positive cakap dekat diri ajal maut jodoh pertemuan kan di tangan Allah S.W.T, doa yang baik-ba…